Przejdź do komentarzy
Ta witryna używa plików cookie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tutaj oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka prywatności).

Oszczędności Oszczędności

Powrót

MobileBanking (MB)

MobileBanking (Serwis MB) - szybki i łatwy sposób na obsługę rachunku przez internet.

Główne cechy systemu:

- działa 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu (w tym w dni świąteczne),

 

- udostępnia bieżący stan oraz historię rachunku/ów,


- umożliwia realizację zleceń w PLN oraz pobranie potwierdzenia wykonania zlecenia,

 

- do prawidłowego działania wymaga łącza internetowego oraz przeglądarki z obsługą html 5 (może zatem działać nawet na telefonach komórkowych starszego typu z zainstalowaną ww. przeglądarką),

 

- opłaty dot. Serwisu MB, uzależnione są od rodzaju posiadanego rachunku - sprawdź tutaj.

 

Rekomendacje bezpiecznego korzystania z Serwisu MobileBanking (MB):

 

  1. Używaj wyłącznie legalnego i aktualnego oprogramowania.

  2. Stosuj aktywne systemy antywirusowe i zapory (tzw. firewall).

  3. Z „bezpiecznego” urządzenia mobilnego najlepiej loguj się tylko do systemu bankowego. W miarę możliwości, przeznacz jedno urządzenie tylko do bankowości internetowej i oddziel je od urządzeń do rozrywki (w tym poczty elektronicznej).

  4. Chroń i nikomu nie udostępniaj loginu, hasła do bankowości internetowej, często zmieniaj hasło.

  5. Kończąc obsługę Serwisu MB, wyloguj się!

  6. Weryfikuj, co podpisujesz, sprawdzaj numery rachunku, na który przelewasz pieniądze.

  7. Uważnie czytaj komunikaty dotyczące bezpieczeństwa.

  8. Nie instaluj niezaufanego oprogramowania na komputerze, smartfonie, czy innym urządzeniu mobilnym.

  9. Nie ufaj nadawcy wiadomości e-mail, sprawdź od kogo wiadomość pochodzi. Oszuści mogą się podszywać pod instytucję zaufania publicznego (w tym bank, czy inną firmę bądź operatora telefonii).

  10. Nigdy nie podawaj loginu, hasła czy Kodu autoryzacyjnego osobom trzecim.

  11. Nie zostawiaj urządzeń mobilnych bez nadzoru.

  12. Nie działaj rutynowo, weryfikuj wszystkie dane.


(c) Bank Spółdzielczy w Żorach.  Korzytsanie z serwisu oznacza akceptację polityki prywatności.

Projekt i wykonanie
Saba Service