Niedostępność różnych usług

Szanowni Państwo, W związku ze zmianami w zakresie systemów informatycznych, w dniach 21-24 czerwca br., dostęp do niektórych usług bankowych będzie ograniczony.

Poniżej przedstawiamy tabelę zawierającą szczegółowe informacje.

termin Funkcjonalność / usługa Jakie ograniczenia wystąpią w usługach?
W piątek 21.06 Przelewy walutowe wychodzące Przelewy będą przyjmowane do godziny 13:00
Przelewy wewnętrzne
(BS-BPS, BS-BS)
Przelewy będą przyjmowane do godziny 15:00
W sobotę 22.06
w godzinach 06.00-12.00
Moje ID Brak możliwości zdalnego potwierdzania tożsamości wymaganego do autoryzacji takich czynności jak np. załatwianie spraw urzędowych, umówienie wizyty lekarskiej, itp.
BLIK – transakcje z wykorzystaniem 6-cio cyfrowego kodu Niedostępne będą płatności oraz wypłaty w bankomatach
Przez cały weekend
od 21.06, godz. 17.00
do 24.06, godz. 6.00
BLIK – przelewy na telefon Wstrzymanie realizacji przelewów na telefon
Przelewy Elixir Brak możliwości realizacji przelewów, w tym przelewów natychmiastowych
Transakcje walutowe Brak możliwości rozliczania transakcji walutowych, sprawdzania kursów walut.
Wnioskowanie o świadczenia socjalne realizowane za pośrednictwem platformy Eximee Zablokowanie możliwości składania wniosków o świadczenie Rodzina 800+, 300+

W dniach:
22.06.2024
od godz. 21.00 do 23.00
23.06.2024
od godz. 20.00 do 21.30
24.06.2024
od godz. 00.01 do 03.00

Realizacja transakcji kartami
Visa i MasterCard
Podczas prac pojawią się przerwy w realizacji transakcji kartami Visa i MasterCard, w terminalach, bankomatach Państwa Banku

Zachęcamy do zaplanowania wszelkich ważnych operacji bankowych przed lub po podanych datach.

Dziękujemy za zaufanie, jakim nas Państwo obdarzają i liczymy na zrozumienie, jeśli napotkają Państwo niedogodności w trakcie przeprowadzanych zmian.