Jak zapewniamy dostępność dla osób z indywidualnymi potrzebami

W naszym Banku  wiemy, że każdy ma inne potrzeby i możliwości. Dlatego burzymy bariery i stajemy się bardziej dostępni dla osób z niepełnosprawnościami.
Chcemy, aby każdy Klient mógł swobodnie i komfortowo korzystać z naszej oferty. Stopniowo wdrażamy rozwiązania, które ułatwią osobom z niepełnosprawnościami codzienny kontakt z naszym bankiem – zarówno w placówkach, jak i online.
Zmiany te są zgodne z naszymi wartościami: doskonaleniem, praktycznością i otwartością.
Nasze dokumenty będą przygotowane tak, aby każdy mógł z nich wygodnie korzystać, napisane prostym językiem, dostosowane do poziomu zrozumiałości B2,  przystosowane do odczytu przez czytniki ekranu i inne urządzenia wspomagające. Takie jak lupy, ramki do podpisów.
Nasi pracownicy szkoleni są, aby mogli właściwie wspierać klientów ze szczególnymi potrzebami.
Nasza bankowość elektroniczna i strona internetowa będą dostosowane zgodnie z wytycznymi WCAG (Web Content Accessibility Guidelines).
Zmiany będą sukcesywnie wprowadzane od 28 czerwca 2025 r., czyli od wejścia w życie tzw. Ustawy o dostępności.
Dostępność to dla nas konkretne działania: zrozumiałe umowy, czytelna bankowość elektroniczna i strona internetowa, udogodnienia w placówkach. Wszystko po to, by każdy mógł korzystać z bankowości bez przeszkód.

 

Załączniki:

Pliki
FileDescription
Download this file (2025.06.27_deklaracja-dostepnosci-banku.pdf)PobierzDeklaracja dostępności Banku